Long time no see.

Jag har blivit värdelös på det här med blogg, jag vet. Men det lockar inte att sitta vid datorn när det är 35 grader varmt och solen vändsteker alla som vågar visa sig ute. Det känns mer normalt att ligga vid poolen och var femte minut plaska lite och låtsas att man inte svettas...

Min värld här nere är så när perfekt, livet leker och jag mår bättre än nånsin. Men i min andra värld, den i Svedala hopar sig molnen och jag vill vara där och stötta och trösta men nu är jag inte där och det måste jag acceptera. Och påminna mig att det hjälper inte att oroa sig, det gör bara saken värre...

Nu borde jag ligga vid poolen men idag är stora kontroll-dagen här på Voltrona, det görs medicinska undersökningar av personalen och nu dök även IMS upp och det är tydligen min tur nu...

Stammi bene ragazzi..

Kommentarer
Postat av: Lillkusin!

Hittade till din blogg nu, att jag inte sett detta förut! Att du nu inte har skrivit på ett gäng dagar igen betyder det att du inte klarade hälsokontrollen eller är det bara sommar?!



Tänkte höra vad du gör en dag i juli? jag och en kompis ska ut och tågluffa och tänkte ev svänga förbi, till och med försöka komma någon dag som resten av din familj är där, men jag återkommer, har du någon mobil där borta? Nummer?



Jag, syster och en kompis tänkte också komma ner på en långhelg i höst, tror att det var 18-21 oktober, tror du att det skulle passa, visst är du kvar då?



Vet du vad, jag gjorde något stolligt i lördags, jag var på konsert, hör o häpna! Det var till och med himla kul, måste kanske börja gilla musik :-)



Kram Kram

2008-07-02 @ 10:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback