Celebrate good times

Vi firar här borta, spumante och grejer. Vi firar att vi blivit en mindre mun vid bordet, så otroligt skönt. Verkligen inte en dag för tidigt! Känner mig som en elak människa men det är en otroligt bra känsla att veta att jag aldrig mer kommer träffa människan.... Mohjhaha... Celebrate good times come on....

Malin är här nu, vi funkar bra ihop. Sweet.

- Ma dove sta lui in carosella? (- Men var sitter han i karusellen?)
Dani. Jag tror inte att det är samma känsla att sitta i rullstol som i karusell...

Pappa. Det hjälper inte att oroa sig, för om det är något att oroa sig för har du gjort det två gånger och är det inget alls så har du ändå oroat dig en gång. Allt kommer bli bra.


Jag håller på att tappa hjärtat till någon. Inte precis vad jag räknat med. Men det som sker sker.



Häromkvällen var vi ut och käkade på D'Angelo jag och tjejerna. Smällde i oss två antipastobuffeer, pizza och öl på det, sen skulle vi köra hem Claudia och då ser vi en polisbil som backar i typ 70 km/h och lyser med en ficklampa på en annan bil. Konstigt. Ännu konstigare blir det när vi rundar nästa kurva och det står en gris mitt på vägen. En tam gris som vägrade flytta på sig. Hm.
- Va konstigt att polisbilen backade så där...
- MEN HALLÅ, är det inte konstigare med en gris på vägen?
Claudia, amore amore amore!

Borde hämta signor spirapolvere och för en gångs skull städa i casinan men jag tror vi hamnar vid poolen ändå....


There is a game I like to play
I like to hit the town on Friday night
and stay in bed until Sunday.
We'll always be this free
we will be living for the love we have
living not for reality.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback