Torsdag morgon

Another ditch in the road
You keep moving
Another stop sign
You keep moving on
And the years go by so fast
Wonder how I ever made it through

Äter citronkex i fåtöljen och väntar på att pappa ska ringa. Ska städa ur lägenheten idag, om inte orken tar slut nånstans på vägen. Kan bli ett alternativ att ligga kvar här i fåtöljen. Men om dönickarna i sängen kunde dra upp persiennerna iaf. Det är ju sol ute har jag hört...

Var ganska okej ute igår, men så kass musik och det verkar som ett dåligt val att fylla dansgolvet med rök så att dom som faktiskt dansar inte ser ett skit och det blir danskrockkaos och hjärnskakning. Jaja, hade jag en rökmaskin skulle jag nog använda den jämt också....

Lyssnar lite på Winnerbäck nu. Varvat med önskemål från sängen om Broder Daniel. Det var ju inte igår man lyssnade på dom liksom. Nian, det är ju snart tio år sen. Hm.

Undrar hur det är i Indien egentligen. Fick ett mess från Britte att hon låg på stranden och några meter bort låg en ko. Det måste ju nästan upplevas för att förstå. Svårt att tänka sig en ko mitt på Hedåsen liksom.... Flodko möjligen, dom brukar ju leta sig dit iklädd för liten bikini och för mycket smink. Men det är mer otäckt än en upplevelse...

Nu måste det ske nåt innan jag kryper ur skinnet.

Lars Winnerbäck - En tätort på en slätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback