Mario, Luigi och Toad.

Nu är jag officiellt hemlös. Eller i alla fall utan hem som är mitt. Har ett rum i Lassas Vegas där man inte kan andas utan att andas in en soffkudde eller en flyttkartong. Där kan jag dock inte sova eftersom en mutter/bult/del av sängen har försvunnit. Mitt liv har jag i en stor orange ryggsäck. Vart jag ska bära den är dock inte helt klart...

-Jag klättrar in här jag.
-Okej.
-Nu tar vi i här.
- Wooaaah.
Den här diskussionen hade vi när Jess och jag skulle försöka bära en del av min soffa. Problemet var att hon sköt på och jag flög ut ur skåpet på flyttbilen med soffan efter mig. Tackar.

Nu ska jag störa lite med Toad i soffan. Han är så seg och vill inte följa med ikväll. Men det ska vi nog ändra på.

Stai tranquillo.
/Mario.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback