Kväll i Lassas

Tillbaka där jag började imorse. Sitter och kollar på youtube, jag är en av dom hemska människorna som bara söker på "people falling" eller "peolpe getting hurt". Sen skrattar jag så tårarna rinner, trots att jag nånstans är smärtsamt medveten om att jag nån gång gjort allt själv...

Har hälsat på Malin och Niclas idag i nya radhuset, mycket mysigt. Där kommer det spenderas många kvällar på verandan, kanske grilla en hamburgare...

Imorgon är det lite jobb och sen Christians 25årsfest som står på schemat. Är äntligen klar med presenten och trots att jag drabbades av stora darret så blev det inte så tokigt. Hoppas det passar herr Falconetti...

Har varit både upp som en sol och ner som en pannkaka idag. Ska gå och sova som ett moln, jag är inte en sol men ingen pannkaka heller. Det är en lång uppförsbacke innan solen men det går. Det finns alltid nån som har det värre.

Livet är en gåta
Du är gåtans svar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback