Helg

I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it...


Helg igen nu. Vart tar dagarna vägen? Jag hänger inte med. Det blir nog en lugn helg för min del eftersom jag behöver tabletter för att klara vardagen nu. Ikväll ska jag husera med min vän proppen, vi ska spela tv-spel och äta gotta. Blir nog trevligt om inte proppen blir så grinig när jag spöar hon i Mario Cart!

Imorgon hade jag ju tänkt mingla med Sandvikens elit på "nya" krogen, Lobby. Förmodligen ett riktigt värstingställe där man måste ta in helrör om man ska beställa nåt i baren. Eller så inte. Lite ny färg på väggarna och nån ny tapet brukar ju vara grejen när det blir nya ställen i Sandviken... Men kanske man ska spendera kvällen i Lassas med mor och far, äta nåt gott och kolla på Melodifestivalen. Björn Gustafsson är ju med så då är det ju värt de!

Match imorgon också. Det är en rätt viktig match, vinner vi så blir nästa helg helt avgörande med dubbelmötena. Förlorar vi har vi fortfarande chans att fixa till det nästa helg om resultaten går våran väg i övrigt. Men efter träningen igår så känns det rätt bra. Jag tror vi kommer köra över KFC eller vad dom heter.

L'amore e eterno finche dura. Jotack.

Nu ska jag återgå till mitt heltidsarbete under slavdrivaren Kent. Kommer fan bli helt skruvad till slut, inte får jag använda skruvdragaren heller för "den ska jag ha för jag vet hur man använder den". Hm. Det kan vara så att han fortfarande inte kommit över mitt användande av slagborren förut, men hallå, det är en helt annan sak, jag vill inte ha min odugliga skruvmejsel som ger mig skavsår i händerna!!

Jag ser dig fortsätta nu
med varsamma kliv
jag ser dina drömmar sakta lossna
från mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback