Tisdag

Nyss tagit bort stygnen, dom har tydligen sytt ihop mig med korsstygn, haha. Eller i och för sig är det väl tur att dom inte valde kråksparkar eller nåt... Knät känns inte helt hundra faktiskt, det är något som klickar och gör ont. Inget jag dör av men ändå ganska irriterande.

Idag är det 1 april, så idag borde man alltså lura folk hit och dit. Om man orkar bry sig. Folk luras ju varenda dag ändå så. Hypat skrot.

En tradition vi haft ska återupplivas ikväll, tisdagsmiddagarna hos Jess. Mys.

Antar att jag borde skriva en lång och försvarande utläggning om helgen, om lördagen när jag inte skulle gå ut men istället inte ens kom hem. Men men sånt som händer...

Solitudine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback