Långsamt

Tiden segar sig framåt, har kollat på klockan en miljon gånger och ändå verkar det som om klockan aldrig blir mer än två. Egentligen borde jag vara tacksam över det eftersom jag har massor med saker att göra som jag inte börjar med alls, men just nu är jag bara rastlös...

Har börjat packa, eller jag har skrivit en packningslista och lagt några saker i soffan. Sen la sig Zarah ovanpå alltihop och då tappade jag orken. Nu sitter jag istället och surfar runt på sånt vettigt som "Stureplans 100 mäktigaste"... Inte illa...

Kanske borde baka en kaka, var länge sen jag gjorde rulltårta nu. Men av någon anledning som jag inte ens vågat fråga om så spelas det just nu julmusik i vårt kök. Antingen så har elaka tomten gjort inbrott och tagit över cd-spelaren eller så har mina föräldrar blivit galna. Vilket som så känns det tryggast att sitta kvar i min källare.

Fick en riktig flashback från i lördags igår när Mange kom till träningen. Fick en hög med presenter av innebandyfolket, bl a ett golfset modell litet. Av någon anledning så erbjuder sig Mange att vara peg och lägger bollen på munnen och jag slår till med fyra glas bål i kroppen. Klockrent får Chricken bollen i huvudet men den stora frågan är ju hur fan peggen kunde ha alla tänder kvar...

Nu ropas det uppifrån. Dom vill kanske ha med mig i allsången.... Hjälp.

Buckcherry - Sorry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback