Allt och inget

Idag har det regnat hela förmiddagen här så jag har mest suttit och funderat på allt och ingenting. Hittade en kalender i datorn och bläddrade runt lite i den och insåg till min fasa att jag faktiskt fyller 25 nästa år. Herregud, då är man ju gammal! No offense Jessbaby, men det är gammalt. I alla fall på papperet. Jag kommer väl bli världens äldsta student när jag väl börjar plugga. Haha. Men men, nån lär ju vinna det priset också.

Har funderat en del över kärleken, som alltid. Nu är jag ju långt bort från alla triangeldraman, dubbelspelande och annat kolijox som Sandviken erbjuder och det känns rätt bra. Om jag inte ska försöka bräda Walters fru och sno hennes vigselring så är det nog safe att säga att jag kommer komma hem med hjärtat i behåll. Men det hindrar ju inte att jag tänker på vissa saker som aldrig riktigt avslutades, som aldrig började och en miljon andra saker som rör lite i hjärtat...

Har även tänkt över min situation vad det gäller ekonomi. Har förlagt mitt bankomatkort och äger i pengaväg 5 euro i småslantar. Anna kom precis och meddelade att hon städat så då kanske mitt kort städats fram... Fast jag gör ju inte av med så mycket pengar här visserligen, men det kan ju vara bra för framtiden...

Dags att göra nåt annat nu. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lilla vän, ovanligt att du tappar bort bankomatkort :P

2008-04-24 @ 10:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback