Evve <3 Oskar = sant



Om några veckor får Evelina sin Oskar. Igår firade vi av dem ordentligt. Jag har ägnat någon timme åt att se över de omkring tvåhundra bilder jag tog med min Nikon och de oräkneliga bilder jag sög in under dagen och förvarar på hjärtats minneskort.
På min vänstra handled sitter en halv gnuggis-tatuering med motivet piratskepp och på näthinnan sitter bilder av Evves förvånade min när vi stod nedanför balkongen och spelade Wedding med Hepstars, Oskars nöjda min då han tog ett tag ett stadigt tag om sin kvinna när de åkte amerikanare genom Gävle och Cash is kings Danne Königsson när han tog av sig skjortan och fick halva publiken att falla som käglor. Att se Evve och Oskar tillsammans är en skön väckarklocka om vad livet går ut på egentligen och igår var helt klart en dag att minnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback