Hej Stockolm2.

Jag gillar att du säger vad du tycker
Men det du säger att du tycker säger inte mycket
Lilla lady hey lilla lady...

Imorse glömde jag nyckeltaggen till TT och fick vända och hämta den. När jag kom ner på gatan igen upptäckte jag att jag inte hade mitt SL-kort. Fan. Upp igen och sen iväg mot tunnelbanan. Vid Zinkensdamm upptäcker jag att jag kisar som en mullvad. Glajjorna låg kvar där nycklar och SL-kort legat innan. Halvknackigt men i övrigt så växer Stockholm för mig. Vi blir nog en bra kombination till slut.

Förresten. Har ni en stund över så klicka och läs. Praktiken har börjat och TT är fint.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/do-far-sparken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback