Stiltje

Igår avslutade vi redaktionsövningen. Jag är grymt nöjd. Med mig själv och med min grupp. Det har varit enormt slitsamt, tappat sömn och matvanor. Inte rört på fläsket på hela veckan. Tagit strider. Vill ni se resultatet i webb-form så klicka på länken.

http://mkv.itm.miun.se/projekt/2010_jmetod_A/

Vi firade av redaktionsövningen med inflyttningsfest hos Karin igår kväll. Ord är överflödiga. Dagens tillstånd säger allt.


Om några dagar lämnar jag Sundsvall och åker inte tillbaka hit på nästan fem veckor. En liten vinterturné innehållande Sälen, Sandviken, Stockholm och London är tanken. Gött.

Mitt i Melodikrysset idag dog min dator. Livet jävlas med mig.

Nej. Jag kan inte skriva idag. Huvudet är trött efter veckan och tjockt efter igår. Erik tipsade om nåt upplyftande så här på lördagmorgon. Titta på klippet med Kaj-Åke, vilken hjälte.
http://svtplay.se/v/1912576/vasaloppet/kajan_siktar_pa_att_bli_basta_skaning?sb,k127182,2,f,-1

Dags att ta tag i livet och kanske ta mig ut i solen. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback