Hard work work

Har snart jobbat min första vecka på Arbetarbladet, det har varit en hel del att ta in. Men får träffa vänliga människor och öva på konsten att berätta deras historia på mitt sätt utan att sväva iväg i alltför målande beskrivningar.

Sen sist har jag lämnat Sundsvall för några månader, åkt direkt till Örebro och hjälpt syster flytta bara för att följa upp det med att direkt börja jobba. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är trött. Men imorgon är det fredag och det vankas festligheter på Timotejvägen och sedan en helg utan förpliktelser, måsten eller borden. Ryggläge med en jättepåse från Karamellkungen är ett hett alternativ på helgens aktiviteter.


Pappa packarkungen


Vackra kvinnor på Kolgrillen


Han och hon.


Lycklig tjej med gudbarn

Alicia Keys - Distance and time. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: jaanet

Evve sa att du jobbade på Arbetarbladet i sommar, kuul :D

2010-06-21 @ 19:15:44
URL: http://janeteklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback