Nikon och jag.


Jag har stiftat bekantskap med min nya kamera sista dagarna. Anna fastnade på bild.



Mer sillmjölken.


Zlatan.


Årets pepparkakshus i LassasVegas


Spelkväll hos Hanna. Klara och Fia kör en kapten Morgan. Hanna försöker med en stol.


Great minds think a like. Screwmejsel.


Nyår i Bångs, jag tappade tofflorna när jag rullade mig i snön. Det som göms i snö..


Ju fler kockar...!?


Anna och Helena hade 2 rätt men kul ändå...

Innan taxin kom inatt hann jag somna, rak i ryggen som Stalin med min pälsmössa på huvudet. Men festen var kul, tror arrangör Fia var nöjd att ingen ramla nerför trappen i år (vi var på ett trapplöst ställe), ingen försvann i isvaken och lokalen var intakt när vi drog igen dörren vid fyrasnåret...

Imorgon måste jag forstätta traggla mig igenom Nils Funckes otroligt tråkiga skildring av den svenska presshistorien runt andra världskriget. Valium är inget jämfört med den luntan. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback