Fredagmorgon i Nacksta.

Gårdagen gick i dvalans tecken för de flesta i min Sundsvallskrets. I onsdags spökade vi nämligen ut oss till oigenkännlighet och hade ett "stort jevla party". Om det dyker upp bilder så leta efter någon i knallrosa tights, rosa linne och med en tiger runt halsen. Det ska föreställa mig, eller jag ska föreställa tiger-Monique kanske jag ska säga. Väldigt gemytlig tillställning var det i alla fall!

Det bjuds på finväder idag här i norr, jag stolpade upp i ottan och tog en långpromenad. Följde upp det med en tallrik flingor med blåbären vi slet ihop i somras. Okej att det är bland det tråkigaste som finns att plocka blåbär men gud så gott det är. Kände mig så nyttig när tallriken var tom att jag firade med en giant size kokosknäck. Vill ju inte riskera att tappa något gram på vägen och frysa när polarvintern kommer hit.

Ikväll är det sittning på schemat, men först ska vi klara av ännu en skrivövning. Målet är hemligt (okej, vi vet allihopa vart vi ska men inte officiellt) och just nu är min hjärna blank. Deadline klockan sex, samma sekund som sittningen börjar. Blir en hårfin prioritering ikväll känns det som...

Nästa helg ska jag åka hemåt, se Pea och Adde vackrare än nånsin och försöka att inte gråta ögonen ur mig. Även om jag trivs väldigt bra här så saknar jag mina vapendragare hemifrån...

Skapligt surrigt inlägg det här. Jaja. Che peccato.

Hoffmaestro - Highway man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback