14 september 2009.

Den 14 september är tydligen en sån dag som det går troll i. Vad ska man säga egentligen när en sjukdom vinner över friskhet? Det enda jag vet är att vi är inte många men starka tillsammans.

Jag hade tänkt berätta om sittningen i fredags, om Peas möhippa i lördags och om min söndag på Wij trädgårdar men det får bli en annan dag när huvudet är klarare och humöret bättre.

En fluga har flyttat in hos mig. Sådär lagom irriterande men inte tillräckligt för att löpa amok och försöka slå ihjäl den. 

 Untouched med Veronicas rullar på Spotify och tvn visar CSI, men behöver snart palla upp ögonlocken med tandpetare så jag byter soffa mot säng och dator mot kudde. Godnatt världen.


'Cause right now your the only thing that's making any sense to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback