www.lekakrig.nu

Imorgon ska Jour09 leka krig. Hoho pedagogik på högsta nivån. Nej, nu överdrev jag en smula, vi ska inte leka krig. Vi ska leka reportrar. Människorna från Folk och försvar ska leka krig. Summan av kardemumman är att vi ska skriva, jag och min förträffliga redaktionskompisar på Kvällspressen, och berätta om leken på ett bra sätt. Snurrigt? Jo jag tackar. Men det blir nog bra.

För att inte komma helt oförberedd så har jag bytt ut eftermiddagssurfandet på Facebook till andra härliga sajter. Ni som har tråkigt kan ju kika in på www.krisinformation.se , www.mil.se , www.europa.eu , www.nato.int och inse att ni inte har så tråkigt egentligen.

Allt det här är ju egentligen jätteintressant och viktigt, men hela grejen är skum och jag är trött. Därav detta småbittra knattrande på tangenterna. Om allt för få minuter ska jag tillbaka till skolan för ännu en lektion i redigering, det bidrar inte till positiv anda precis. Men sen kommer dagens höjdpunkt, pizza och Greys!

Xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback