We could be heroes just for one day.

Vi picknickade igår, gick upp i ottan och klarade oss från regn. Jag fick en smäll, en sån man ska slås av när man kommer på vilken tur man har att just dom här människorna sitter runtom just mig.

 Kakmonstret

 Kossan

 Kerre

 Proppen

Ska ta cykeln, yes ni läste rätt, till jobbet strax. Det gör lite grann ont att cykla men inte tillräckligt för att låta bli. Ska ha några lektioner syslöjd och sen åka med pappa till Valbo och hämta en gräsklippare som tydligen ska köpas. Jag måste akut leta efter något att ha på mig på lördag, kosta vad det kosta vill liksom... Haha.


Peace.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Melle har haft ränn skita idag Hallis !!!!

2009-05-14 @ 16:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback