Slumdog.

Det här är till dig Klara, valde en med text så du kan sjunga med! Själv övar jag på dansen varje ledig minut, tänkte köra en uppvisning på Jerntorget nån dag. Ni som inte sett Slumdog Millionaire borde verkligen gå och se den. För att bli lite arg, lite ledsen, lite fundersam men mest av allt för att bli glad. Underbara film!
 


Jobbet rullar på. Träningen har gått i stiltje. Mitt sociala liv är i dvala. Hjärnan har kokat. Men för övrigt är allt som vanligt. På torsdag åker vi till Sälen för rekreation på den högre skalan.

Men ska man bli nå less. Loggade nyss in på Facebook och vad möter mig om inte en skylt där det står "Vill du titta på nya Facebook?". MEN VA FAN I HELA VÄRLDEN. Kan inte nånting vara som förut? Lagom tills man lärt sig var man ska klicka ja då försvinner alla knappar och man får ägna en halv dag åt att hitta nya. Dags för en bojkott av detta skräp.

Over and out. This is your captain speaking.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Thanks Lillis you make my day ;) Nu kan jag ju tralla hela låten utantill, eftersom du ger mig texten. :D Jag tycker att det är en djup låt med ett tungt budskap, eller vad säger du? haha...

2009-03-11 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback