Per te. Solo per te.

Idag gjorde som igår och regnade bort. Bortsett från en språngmarsch mellan bilen och Ica Maxi har jag hållit mig inomhus. Just nu känner jag av den aktivitet som fått störst utrymme idag; matmaraton. Eller snarare godismaraton. Har hamstrat i mig nåt kilo idag så veckan inte blir alltför outhärdig.

Imorgon börjar min sista lediga vecka innan jag ska slava hela sommaren. Listan är lång med saker jag vill hinna med och folk jag vill träffa. Bland annat en ny söt bebis i Hofors, de ni. Kanske får man svänga förbi det nyinköpta huset i Storvik. Sommarteater på Biskops Arnö är en punkt och någonstans mitt i alltihopa ska man ju fira midsommar och allt vad som hör till det. Ledig vecka kanske inte är rätt ord?!




Underbara älskade Jovanotti. För er som inte förstår vad han sjunger så kan jag lova att det är värt att lära sig italienska, om så bara för att förstå den vackra radda av ord han ger er här...


Godnatt världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback