Baby it's a new age, you're like my new craze

Mitt mentala tillstånd är ungefär som en burk tonfisk som stått i solsken några dagar. Somnade sittandes på McDonalds i Sundsvall nåonstans runt klockan tre inatt. Evve har en mindre smickrande film över hur jag bockar ner huvudet mot brickan och nattar mig själv. Haha.

Men det här koma-tillståndet är utan tvekan värt det, vi drog iväg igår efter jobbet. Läskade oss på tåget och satt sen vid vattnet i Norrlands huvudstad och åt pizza och melon nersköljt med rosévin. Helt underbart är en svag beskrivning, jag kan absolut tänka mig att bo där!

Vi yrade fram och tillbaka mellan scenerna och öltälten, träffade på både den ena och den andra typen. Lundell var riktigt bra, rösten och rörelserna är ju manlighet personifierade och att han sen får en ros av någon i publiken, fäster den på gitarren och sjunger "Hon gör mig galen", det drar ju inte ner poängen precis.

En drös band hann vi med innan det var dags att gå mot tågstation igen. Många långa timmar senare så rullade vi hem mot Gävle igen. Jag hade hunnit med att sova på diverse platser, sjungit om uteliggardjuren och varit allmänt slaktad. Evve skaffade nya vänner och hamnade i världens längsta toakö. Eller va sägs om "du kan väl återkomma på måndag?"...

Egentligen är väl det enda rätta att sova tidigt och vara ansvarsfull idag. Men det lockar mer att se Backyard Babies för andra gången på två dagar och dricka öl med vännerna. Så får det bli!


Ayo, I'm tired using technology, I need you right in front of me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback