Fake.

Min blå dator har tydligen förvandlats till en icke-dator har jag fått ett stramt mail ifrån. Utgått ur sortimentet har den tydligen gjort. Verkar som en dum idé att ta bort den från internet så att inte stackars oskyldiga själar spenderar en evighet med att fylla i allt som skulle fyllas i och sen sitter och väntar på en ny tjusig pryl?

Jag har sovit länge inatt, somnade mitt i boken och vaknade till för en sekund när den brutalt slog ner i ögat på mig. Ikväll har jag och Anna bjudning ute på altan, hoppas på fin väder så det kan bli kubbspel. Ska snart åka iväg och handla lite till ikväll, och även hämta ut ett väldigt speciellt brev som kommit till mig. Tack!

Ha en bra dag gott folk!

The more you see the less you know
The less you find out as you go
I knew much more then than I do now

Neon heart day-glow eyes
A city lit by fireflies
They're advertising in the skies
For people like us

And I miss you when you're not around
I'm getting ready to leave the ground

Oh you look so beautiful tonight
In the city of blinding lights...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback