And when I’m with another I wish it was you instead.

Jag ligger med datorn ovanpå täcket. Ibland piper den oroväckande högt, pappa Lustig säger att det beror på överhettning eller att jag är tjej och har borstat håret bredvid datorn så den är full med blonda tussar. Jaja. Livet är hårt.

Lyssnar på Griffin House och tänker att jag borde ringt ett samtal idag, ringt till fröken blomma och bytt några ord. Men förmiddagen gick i slapphetens tecken och eftermiddagen spenderade jag med dom på livets kvällsning. Nu är klockan sen och hon sover så hon orkar med alla ståndare och pistiller. Borde göra samma sak, men vill bara vinna en gång på spindelharpan först. Och bara läsa lite grann i Barack Obama boken. Och bara skriva sms. Och bara titta lite på bilder. Och bara tänka lite. Jag ska bara skriva klart här först....




Om man bortser från benföringen så skulle jag kunna gå för medlem i IOGT. Om ni vill se fler bilder från min och mästerkattens Sundsvallstrip så klicka på hennes blogg www.enevve.blogg.se

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback