Skvallertanten...

Eller var det gossipgirl? Har inte riktigt klart för mig vilket nytt namn folk försökt ge mig idag. Men om det är benämningen på någon som inte vill se en av de mest värdefulla människorna i den här världen sårad, då tar jag gärna det namnet. Då är jag stolt över det.

Sen tror jag att det finns dom som måste lära sig en av de mest essentiella sakerna i livet, gör inget du inte kan stå för sen. Smygande människor syns även om det är mörkt ute. Ärr sitter kvar för alltid även om de bleknar. Minnen kan suddas ut men aldrig glömmas. Ord som sägs kan aldrig osägas. Misstag kan alla göra men att stå för dom det klarar bara stora människor av.


Anyway, anyhow, kvällsåket ikväll var inte det trevligaste jag varit med om. Tre vurpor i samma åk och imorgon kommer jag nog få ta en mellandag. Ligga lågt med knäna högt. Vi har inlett "Det stora ätandet" här på Timotejvägen så risken är stor att väldigt många byggdelar av vårt pepparkaksimperium slinker ner om jag ligger stilla en hel dag....

Snart borde John Blund dyka upp hos mig. Jag hoppas han har med sig sina oljeflingor...


xoxo gossipgirl...

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag var oxå i berget igår kväll...synd att vi inte sågs nåt...

2009-01-15 @ 09:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback