Nattsudd

Jag gav upp på Kexet och vårt soffbyggande/hockeyhejande och trampade hemåt. Har genomlidit sista perioden av hockeymatchen, dåliga domare och ännu sämre svenskar och bara silverfiskar runt halsen på dom gula. Tack och bock.

Fick ett mail som sysselsatt mig under hockeyplågan. Varsågoda. Njut av mitt liv. Haha.

Fullständigt namn: Ewa Linnéa Hallberg
Ålder: 24
Vart bor du: Lassas Vegas, Sandviken
Bor tillsammans med: Mor, far, Zlatan & Zarah
Husdjur: 2 vildkatter
Färg på ditt hus/lägenhet: Tegel/rött
När är du född: 20 September 1984
Vilket år tog du studenten: 2003
Något jobb: Nej
När ska du sova ikväll: Snart hoppas jag
Duschat idag: Ja
Kramat någon idag: Mamma
Pussat någon idag: Nej
Vad har du ätit idag: Korvburgare och middag med pärona
Dagens kläder: Tight som övergick i otight
Dagens smink: Tänkte måla Sverigeflaggan men verkade kryddat
Dagens sötnos: Märringen
Dagens roligaste: Min vän fick jobb.
Har du många vänner: Ja
Hur många har du kysst: Fler än två färre än andra
Vem kramade du senast: Mamma
Föredrar du tjejer eller killar?: Det går bra vilket som
Har du pojk-/flickvän: Nej
Vem pratade du i telefon med senast: Jocke Björk
Vem fick du senast sms ifrån: Christian

FAVORIT-
Film: Edward Scissorhands
Låt: Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart
Mat: Pannkakor med sylt
Dryck: Vin
Färg: Röd
Stad: London
Land: Italien
Ämne i skolan: Svenska
År: 2009

SENASTE
Personen du tänkte på: Caroline
Personen du kysste: Oj, kan de va S?
Gången du spydde: När kräkan härjade på Voltrona
Gången du grät: Idag
Pizzan du åt: Marinara
Gången du var i Göteborg: Bra fråga, kan jag ha varit 14 kanske.
Gången du var i Stockholm: Luciahelgen
Gången du var full: Känns som nu.
Gången du var på konsert: Oh No It's Christmas på Nalen
Personen som såg dig gråta: Malin

Svart eller vitt: Vitt
Hund eller katt: Katt
Ute och festa eller hemma och mysa: Hemma och mysa.
Tvspel eller Dataspel: Tvspel
Singel eller upptagen: Bara jag är lycklig så går allt bra.

Lunarstorm, Helgon eller Playahead: Hm. Ringa en vän?
Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
Big Brother eller Paradise hotel: Big Brother
Svart hår eller blondt: Blond
Blåa ögon eller bruna: Blå
Choklad eller lakrits: Choklad
Göteborg eller Stockholm: Stockholm
Höger eller vänsterhänt: Höger
Coca Cola eller Fanta: Fanta
Pizza eller kebab: Korvburgare?
Randigt eller Prickigt: Randigt
Älska eller älskas: Båda
Leva eller dö: Leva

ANTAL
Personer du älskar:
Många
Personer du hatar: Ingen är värd det.

Pesoner som sagt, jag älskar dig: Flera.
Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: ?
Glassar du ätit på en dag: Väldigt många.
Gånger du haft minnesluckor på: Det kommer jag inte ihåg.
Gånger du har slagits: Aldrig
Personer du saknar just nu: Två
Gånger ditt hjärta brustit: 1

VEM
Vill du kyssa nu:
Pyret som sitter i mitt hjärta
Ska du träffa imorgon: Födelsedagsbarn och vänner
Sjöng du senast för: Anca i bilen kanske
Hade du senaste en msn konversation med: Christian
Spelade du tv-spel med senast: Soffe
Vill du ta med på en romantisk resa: C
Vill kasta en sten i huvudet på: Ingen
Förtjänar att dö: Sådana som Englas mördare

VAD
Gör dig glad:
Kärlek, vänner, mat, att skriva
Vad vill du helst göra nu: Äta julkola
Önskar du att du slapp göra: Gå till arbetsförmedlingen

Vill du ha nu: En livsplan
Önskar du dig i födelsedagspresent: Inget till mig, allt till välgörenhet
Längtar du till: Sommaren
Tycker du om dina betyg: Ja
Ångrar du i ditt liv: Upprepade misstag
Är det bästa som hänt dig: Oj. Kan nog inte välja en sak.
Hur mycket är klockan: 03.40


Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback