Det kändes som en bra idé

Ja. Faktiskt. Men nu funderar jag mest på vad som fick mig att börja karva på stearinljusen kvart i tre på natten. Jag har blivit sömnlös i Lassas. Kanske kan bli en bra film?! Det spännande nattlivet i Lassas Vegas, skulle nog hamna bredvid rävspanarfilmerna från Mitt i naturen om man mätte med intresseskalan.

Vi har kollat fotboll ikväll. Väldigt mycket damfotboll, eller damfotboll är synd att säga när de flesta spelarna knappt avancerat från tös till flicka än. Men huvudmålet med kvällen, Christians match, slutade i alla fall med nickmål i rätt bur med några sekunder kvar och lyckan var total. Henke var vågdödare och Fia fick mest minus som vanligt. Själv ska jag i framtiden skaffa mig en katt som heter hund och en hund som heter katt....


Mitt meltdown är över. Som sagt. Hundratjugo i varje sväng.


Nej. Jag måste bädda. Funderar seriöst på att hämta en sovsäck. Det var ju liksom länge sen man sov i en sån och det är ju ehm, mysigt. Om sex timmar är det uppställning för långpromenad med mamma E. Om inte John Blund kommer snart så tar jag stryptag på han när han väl gör det. Oj. Det där lät ju förskräckligt. Tur att inte små barn är läskunniga. Om nåt barn med tidig utvecklad läsförmåga mot all förmodan tjyvläser detta så skulle jag naturligtvis aldrig strypa John Blund. Jag är en snäll människa...


Nu åkte morgontidningsbilen förbi. Då är det nog dags att koja. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback