Dags att åka

Väskan är ännu en gång packad. Passet ligger här bredvid. Jag väntar på att mamma ska sluta jobba så ska vi åka mot flygplatsen och semester. Bara hon och jag för första gången någonsin tror jag. Behöver verkligen att avbrott på mitt ligganade i detta källarrum och allt hostande.

Hostar som om det vore host-vm nu, suger i mig cortison via astmapuffen men det verkar som om datumet gått ut eller nåt för hjälper gör det inte direkt. Litar stenhårt på att det kommer gå över så fort jag lämnar Sverige. Så ska det bli.

Drömde inatt att ingen förstod mig när jag pratade, riktigt otäckt. Inte som när jag svamlar och stammar ur mig obegripligheter utan jag hade typ världens största tunga och lät som Mora träsk när jag öppnade käften. Lär nog googla på saken.

Haha. Har hittat en drömtydningssida. Där stod det en hel massa bullkräp, typ som att "om du drömmer att du ser en död ål så väntar en tursam händelse". Herregud.

Kvällen igår spenderade vi som många andra sittandes på McDonalds, det enda stället i den här staden som erbjuder någon form av fika-intag efter klockan sex. Vi betjänades av deras månadens anställd aka Pajhitler som verkligen gjorde sitt bästa för att sälja något. Eller hur var det nu?

Nej. Nu är det dags. So long suckers.

Kommentarer
Postat av: Evve

Åh jag tänker på dig och hoppas ni har det toppen!

2009-01-31 @ 17:00:52
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback