1/1.

2008 är historia. Välkommen 2009. I år fyller jag 25 men före det ska jag försöka hinna med att fylla på många andra depåer där det sista året sinat. Inte alltid negativt att komma tomhänt in i något, det krävs rätt lite för att märka en skillnad då.

Sista kvällen spenderades i Ytterbyn på ett sätt som jag inte så ofta provar på, nyktert. Till Henkes stora förtret även. Maten var god och sällskapet trevligt, vissa avslutade året tidigare än andra och Singstar misshandlades med glädje. Lill-djävulen i mig kom fram när jag hittade en rulle med svart el-tejp, tydligen är vi vänner även när jag inte dricker...

Nu sitter jag och väntar på att min skjuts upp till Sälen ska komma. Ja, jag ska åka bräda. Nej, jag vet inte om knäna håller. Men satsar man bara på säkra kort så blir vinsterna alltid små.

Man får bara en helt blank kalender en gång om året. Ta vara på det nu ni där ute. Kom ihåg att det finns inget skönare ljud än två hjärtan som klappar i takt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback