Härliga måndag.

Jag är inne på sista dagarna i Lassas Vegas, för den här gången ska jag väl lägga till. Bäst att gardera sig för eventuella framtida ickejobbsituationer. Flyttpackningen är påbörjad och till helgen ställer jag till med sista festligheterna inom stadsgränsen. På måndag lämnar ett ton flyttlass tryggheten på Timotej till förmån för nya äventyr i Sundsvall. Nästa vecka dyker även besök upp från pastaland och det vankas Coldplay i storstan.

Mina tre damer och jag har ätit prinsesstårta ikväll (tack Johan!) och uppdaterat varann om civilstatus och andra väsentliga saker som snabbt ändrar på sig vissa gånger. Jag kan inte låta bli att glo så halva ögat trillar ur på den underbart vackra skapelse som heter P-son, en vackrare gravid kvinna finns nog inte. Jag längtar som aldrig förr tills bebbeluring är född!

Oh. Klockan närmar sig tio. Jag gäspar så att en mindre lastbil skulle kunna parkera i munnen på mig. Mor och far glor på Beck, syrran är i Rättvik med ett gäng nötter och själv ska jag krypa ner och glutta lite i en bok. Tack för ännu en härlig dag!


Dagens bild kommer från förra veckans i-landskatastrof när den automatiska garageporten ballade ur och vi fick försöka hålla porten uppe med en planka. Den rasade efter tjugo sekunder och sen stod vi med armarna rakt upp i en kvart och mekade. Mjölksyran sprutade och grannarna kom till räddning till slut...




Bon Iver - Skinny love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback