You'll think of me.

Take your cat and leave my sweater...


En hel kväll hos överste Lindberg, muffins med frosting, vin och på tok för många smäktande kärlekslåtar. Ett tag började jag till och med tänka på den där människan som låg med huvudet på mitt höftben för att inte somna, vi som drömde oss genom vilsna nätter fyllda av förlorad kärlek.


Imorgon ska jag umgås med Melle. Eller idag. Ganska snart faktiskt. Förmodligen dags att slå igen dom blå nu, men den här cykelturen ut till Lassas Vegas har alltid en helt otrolig uppiggande effekt. Tyvärr.

Ska ta och skicka iväg ett sms till Killen på G, vissa ska ju liksom snart börja jobba. Fundera ut nåt trevligt att skriva bara så där ändå. Bra där Linnea.


Jag är helt förstört såld på Keith Urban med You'll think of me. Lyssna på den gott folk.


Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback