Söndagens sista suckar.

Få känslor är så sköna som att ligga under duntäcket en söndag kväll och bara vara nöjd med helgen. Trots att den gett både sött och surt så har jag en skön känsla i kroppen, lika skönt som att det varit värmebölja sista dagarna. Dagar som varit fullspäckade men som ändå lämnar över mig med mer energi till veckan som kommer. Tack för den.



Igår dränkte vi gamla sorger och dansade oss trött på lokala haket. Det gjorde vi bra.





Just nu är jag så här trött. Yey. Jag har en söt katt ryktas det...


Peace

Kommentarer
Postat av: anna

Herregud det ser ut som katten är död. HAR DU DÖDAT KATTEN?

2009-04-27 @ 14:59:18
URL: http://annahallbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback