Morgon med Eros.

Vaknade tidigt imorse, känner mig piggare idag men ligger kvar och bara jäser. Lyssnar på Eros Ramazzotti, tänker lite på mina vänner söderut. Letar hotell i huvudstaden söderut. Vet att det finns jordgubbar till frukost uppe, det lockar men ändå inte just nu.

Sydde gardiner igår, för första gången i livet. Eller sydde, nu krydda jag. Jag sydde om gardiner, från långa smala till korta breda. Ungefär som att säga att man lagat mat när man värmt en matlåda...

Nej. Nu ska jag nog knata upp ändå. Fylla dagen med små händelser fram tills 19.19. Dagens stora händelse. Äntligen.


al ritmo della tua passione ora io vivrò...

Kommentarer
Postat av: Evve

Gulliga du

2009-04-09 @ 17:31:55
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback