I know it's wrong

Ganska precis nu så kanske min kära vän MaryBee skrålar för full hals i en lokal i en stad nära mig. Hon har valt en riktigt vacker sång, matchar henne själv skulle man ju kunna säga. Håller alla tummar för att dom där tre nissarna ser vad vi ser i henne.


Solen visar sin bästa sida idag, ska tvinga pappa att hjälpa mig släpa ut utemöblerna. Tror idag kan bli en dag då jag bockar av saker att göra på min vilo-lista.


Den här våren har vi bollat sånger fram och tillbaka. Både på gott och ont. Sen hände något för några veckor sen och vi har slutat bolla, inte bara sånger utan även ord. Förmodligen för det bästa, så min sista sång kanske får stanna hos mig. Något säger mig att om jag inte slänger igen datorn illa kvickt nu så kommer Duffys Hanging On Too Long snart ligga i din inbox...

Stammi bene signori.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback