Hamsterdance.

Jag är oroad. Verkar vara tema för världen just nu. Men den här oron är av ett helt annat slag än pengabekymmer och bantningsnoja. Har spenderat dom sista timmarna med att vika flyttkartonger och packa ihop saker, det har lett till en fasansfull upptäckt. Jag är bara halvt människa.

Någon av mina föräldrar måste nämligen vara en hamster. Alternativt en manisk kleptoman med inrikting på ljusstakar och glas. Herregud. Öppnade jag en garageloppis så skulle jag inom ett par timmar vara mångmiljonär. Det är på den nivån mängden grejer ligger.


Ska kolla mig i spegeln nu och se om jag har nån tendens till jättelika kindpåsar, är det så  så är det verkligen en anledning till oro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback