Mer att läsa.

Som pappa efterlyser så kommer här lite mer att läsa. Inte för att det har hänt så väldans mycket här borta på vishan. Vi lever mest vardagsliv, även om det är ett litet skruvat sånt...

Det som gjorts och hänts sista tiden är att Sabri fyllde 30 och firade med stor skiva på sin bar. Jag fick ledigt och det var trevligt, min present var uppskattad och allt frid och fröjd. För att hålla uppe standarden åt jag två tårtbitar och fyra bitar fruktkaka, kompenserade även med att dricka x antal glas bubbel och sen sent någonstans även en kebab.

Malins kompis Jakob har kommit hit, han stannar här två veckor (om han inte får tuppjuck av att göra ingenting så länge vill säga...). På lördag dyker även päronen Berggrund upp så då försvinner Malin några dagar. Vi har börjat fatta hur lite tid det faktiskt är kvar här borta nu. Skrämmande. Men vi har ju roliga saker att se framemot så inte helt oävet.

Fan, blir så le på Facebook. Lagom tills man lärt sig hur det funkar och börjar känna sig smart så då ändrar dom hela utseendet och man får börja om från noll. Tack. Tack för ingenting.

Idag har jag och Sabel varit på långpromenad, över ängar, genom olivlundar, små byar och skogsstigar. Vi hittade övergivna fruktträd som vi förbarmade oss över och sen hittade vi även det ni ser på bilden under. För er som inte förstått vilket sorts område jag är i så kan jag berätta att den moderna (på 400-talet) villa ni ser här under ligger i en by med fem hus ca sex kilometer från San Gimignano och den kan bli er om ni pungar ut med i runda slängar 4 miljoner kronor. Som synes kan viss rust behövas...




Snart ska vi iväg och käka pizza på D'Angelo. Även skvallra för pizzabagarn att vi såg hans tjej med en annan kille i Borgatello i söndags... Mohahahhaha....

Förresten så letar jag fortfarande efter något som känns rätt att göra när man vaknat ur baksmällan efter nyårsfirandet. Fylla dagarna med något som tilltalar mig och som jag verkligen vill. Tankarna snurrar hejvilt i alla olika ämnen från folkhögskolekurser, volontärjobb, resor och alpsäsong. Har fastnat lite för New York i januari. Fast man vet ju aldrig med alla mina terrorister till vänner så skeppar dom väl ut oss på Alcatraz direkt....

Maybe I'm amazed at the way you're with me all the time
Maybe I'm afraid of the way I leave you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback