Saturday night fever

Jag, Claudia och Linnea spenderar lördag 1 november med ett Coca cola-party på kontoret. Inte för att jag dricker cola men man kan ju tappa det ändå. Typ åka med kontorsstolen rätt in i väggen och dårskratta efteråt. Eller smeta in sig med hudkräm och prata finska. Nej, vi försöker inte ens låtsas nå mer att vi är normala. Spirit of Voltrona har tagit över oss...

Egentligen så är det här min lediga dag och jag borde väl ta mig i kragen och göra något vettigt, roligt och alldeles toskanskt underbart men jag orkar inte. Det börjar verkligen kännas i kroppen en ständigt fullsatt säsong. Mest motiverat känns det just nu att ligga i sängen, läsa en bra bok och äta chips. Funkar rätt bra faktiskt.

Som ni lite observanta människor säkert ser så ser min blogg numera lite mystiskt latte-brun ut mest överallt. Jag försökte mig på att göra om bloggen och resultatet blev inte så vidare värst. Tror jag väntar tills att någon förbarmar sig över det hemma. Tills dess får ni stå ut med att det ser ut som om nån kräkts pepparkaka överallt.

Vi har lyckats hitta någon som vill flyga hem oss. Vi kommer strax efter Nils Holgersson på en gås från Ethiopian Airlines. Men vi ses snart i alla fall Sverige.

Kommentarer
Postat av: peggy

heeej kompis! vi flog me etihopian airlines till afrika, mellanlandade aven i rom da ;p hoppas allt ar bra, nu ar jag pa phi phi, de ar din mor och far ocksa :)

2008-11-03 @ 14:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback