Its NOT okay.

Jag och min bättre hälft slash lillasyster har haft några sköna dagar i London. Kan sammanfattas som att löv är det nya bananskalet.


Mina föräldrar är fast i Bangkok. Jag längtar efter dom. Mycket. Sjunger lite i min ensamhet på "pappa kom hem för jag längtar efter dig". Lägger till mamma också och hoppas hoppas hoppas att dom inte blir mer än en vecka sena. Jag håller med dom gultröjade demonstranterna att thailändska regeringen är korrupt och slemmig men när man inte träffats sen mitten på juli så känns en vecka väldigt lång. Its NOT okay...

Har ätit mat och druckit rött med mina grannar ikväll. Alltid trevligt.

Zlatan har halva huvudet rakat. Alltså min gula katt, inte fotbollshunken. Vi har haft en hård kamp om medicinerna ikväll. Jag tror det kan kallas oavgjort. Imorgon måste jag vinna om vi ska få nån bukt med hans krigsskador...

Inte mycket vettigt ikväll. Ska skriva av mig någon kväll nu. Allt som sitter på insidan av mitt huvud behöver flytta på sig, göra plats för nya tankar. Det får bli en dag för mig och bara mig.

So don't pretend to
Not love me at all

Just don't stand there and watch me fall
'Cause I, 'cause I still don't mind at all




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback