Domenica

Vaknade av ett sms från mamma där hon diktade Frödings Tomten. Tydligen har det fallit snö hemma. Det blev genast lite lättare att ligga med regnet smattrande på taket till min lilla casina och se blixtar och räkna sekunder tills det mullrade...

Dagarna här rullar på, vädret har itne varit på våran sida sista tiden men vi lever som vanlig ändå. En dyblöt Walter kom med hackande tänder idag och sa att jag kunde hoppa över poolen. Är ju ensam i casinan över helgen så jag har lyckats på två dagar gå från pedantstädat a la vuxen till krigszon a la 20åring. Imorgon måste jag återställa ordningen annars blir nog någon väldigt sur. Men men, jag får fortfarande har alla saker i sängen som tur är. Det finns inget som går upp mot att vakna och inte behöva gå upp vad man än vill ha... :)

Jag och Linnea var ute och åt och drack öl i fredags. Mycket gemytligt. Har ju liksom gått och trott att jag varit ensam i världen om att aldrig bli seriös utan bara driva runt och låtsas att man gör nåt vettigt. Men nu har jag en namne och like. Känns skönt.

Zlatan har avgjort serie A. Tackar. Det lär alltså vara en svensk för att det ska hända nåt i det här landet. Ska gå ner till Domenico och tjata lite om cheescake och Zlatan nu. So long suckers.


There is no reason,
there's no rhyme: it's crystal clear.
I hear your voice and all the darkness disappears.
Every time I look into your eyes you make me love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback