Working class hero

Gick upp imorse, så otroligt motvilligt men ändå, och åkte till gymmet. Hann köra ett tag sen gick allt fort och några telefonsamtal senare är jag numera jobbandes på Jernvallsskolan. Håller reda på ett helt gäng F-1 fjärilar och humlor, riktiga goingar blandat med små monster. Kanske får tyst på alla tvivlare som hävdar att jag hatar barn iaf...

Fick en ny mobil häromdan. Den höll i ungefär tre timmar. Verkar vara bra grejer dom skickar på en. Nu ska jag lägga ytterligare en liten förmögenhet på att skicka den i ett brev som posten lovar att inte kasta allt för mycket med. Kanske är dags att bli en omodern människa och inte ha mobil alls, då slipper man ju ha en massa trasiga saker hela tiden.

Snart är det dags för träning, blir fyra kvällar innebandy den här veckan och söndag. Tur man inte har något liv som väntar surt på en nånstans... Ska försöka hinna med lite olika små projekt även, tur att dygnet har många timmar. Eller att jag inte har bråttom. Har ju 17 dagar på mig.


Veckans höjdpunkt ikväll, Cityakuten. Igår slet jag som ett djur med min tv-sladd, först var den för kort och sen för lång och sen i fel hål och till slut blev hela tv-skärmen blå. Då tog pappa över och efter en stund fanns det både bild och kanaler. Så jag ska duka upp med maränger, glass och ckoladsås till nio-tiden. Tackar!

Thank you for all that you've done for me
Now I know what real love is supposed to be
Can't waste my time so goodbye my baby, baby, baby

I'm better off alone
For all that you have done
And I know what I want
And that ain't what you got

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback