No shit sherlock.

Har haft det på känn ett tag och nu är det faktum. Jag är kass i knäna och behöver gå-stöd. Det innebär kryckor idag för rullen är i Högbo och jag har ingen tid för att böka runt med den ändå. Så det blir balansgång mellan himmel och helvete idag, ska dra på mig handskenan för att spara på handleden men det får vi se hur det blir med den. Men men, mindre än två veckor kan jag stå ut. Hoppas jag.

Vi torskade igår mot Godis. Jävla pajas-regler det finns i innebandy. Man kan ju bli matt för mindre. Vi har fortfarande chansen men nu är det inte helt och hållet i våra händer tyvärr. Nu är vi beroende av att vi vinner och att andra lag vinner sina matcher. Skit.

Idag fyller Evelina 24, ska ta mamsens bil och susa in och gå på kalas. Hon ringde igår i lite småpanik och undrade vad det är jag är allergisk mot egentligen så förhoppnignsvis får jag inget av det idag haha...

Helt otroligt så ska vi gå på fotboll idag, jag och systrarna L ska kolla in stjärtar på Jernvallen. Trevligt.

Nu ylar mamma att det är dags att åka.


Du vet hur allt ska bli nu, allt är sagt, luften är ren
Allting blir precis som man förväntar sig
Du är ett glashus, och jag är en sten
Men det är du som försöker se igenom mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback