Mysmorgon

Imorse har vi haft mysmorgon med hotellfrukost a la vallmo och tittat på skidåkning. Alla var inte lika engagerade som vissa andra men då fanns det ju andra saker att titta på. Carro hittade tjusiga spetskläder att sova i. Not. Men vi säger väl hello kissekatt...

Antar att jag borde skriva något om igår men det är inte värt det. Har fått bevisat för mig nu hur det är och har alltid varit. Jag vet även vad jag har gjort tidigare och om det suddas ut för att någon blir sur då får det stå för dom.

Ska nog ta och åka ner till lillasyster nu. Sitta som vakt utanför och spöa skiten ur dom som gör som dom gjorde igår. Herregud. Tur att Öret polisen fixar eskort och att hon inte var ensam. Vart fan är världen på väg nånstans? Får folk bete sig precis hur dom vill?  Jag blir så arg.

Idag säger vi hejdå till Mallan (eller Kamelen om ni så vill). Sju veckor i Thailand för henne, life is good.

Nej nu ska vi spela kort och ikväll blir det Mario Cart.

Alicia Keys - Like you'll never see me again





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback