Data-linnea

Stor dag idag. Tadamtadam. Jag har blivit ägare till min allra första dator! Såg en i deras annonsblad, frågade Mattias vad han tyckte och åkte dit. Talade om för elgiganten-killen vad jag ville ha och fick reda på att den fanns.

- Okej då tar jag den.
- Eh, jaha, du vill inte veta något om den?
- Hm. Är den fin?
- Öhm. Ja det är en fin burk.


Nånstans där la sig syrran i och frågade viktig-petter datafrågor och jag tappade intresset. Det enda jag vill med datorn är att internet ska fungera, att jag kan spela kungen och lyssna på musik. Allt annat är ointressant överkurs och den dag jag börjar bry mig om sånt kan jag köpa en värstingdator. Typ.

Mitt knä är inte så friskt just nu. Cyklade träningscykel imorse genom två avsnitt av OC, sen fick jag på eftermiddan snällt halta ut i bilen och sätta mig medan mamma och Anna gick på IKEA för då strejkade allt. Kliar så jag blir galen också, känns ibland som om jag skulle vilja ta en kratta och hacka lite. Men som sagt, kan ju få konsekvenser...

Fick mess från min vän på andra sidan världen idag. Hon har det bra men har antagit kokt-kräfta-färgen, skönt att höra att hon lever och inte sitter fast i nån rävsax...

Det har börjat pirra i mig igen. En sån där skön härlig känsla.


Kiss me quick I´m about to burst , patience ain´t my thing
And you´re the reason that I sing

Because you blow my mind...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback