Bål.

Hade sällskap igår kväll, kollade några avsnitt av OC och pratade halva natten om Italien, mat, förr och nu och allt annat som hamnade i hvuudet. Låg vaken när sällskapet somnat och lyssnade på snusande andetag och kände att jag saknat det. Det finns inget bättre än att somna bredvid någon man tycker om, kanske att vakna bredvid någon men imorse var det tomt i sängen och ett meddelande att nycklarna ligger under gröna tunnan... Ja det går ju de också... Haha.

Sitter och fundrar på vad framtiden har att erbjuda, kollar runt lite och det ser nog ljust ut. Har slipat på en ide som jag ska tjata med mig dom mina på. Det är ju nästan för bra för att vara sant om jag får säga det själv, lär lägga på stora charmen så jag får min vilja igenom...

Städat ur fyran idag. Nu återstår bara att lämna bort nycklarna och hämta dom sista sakerna på vinden sen är tiden där över. Känns väldigt bra även om vi har haft en del sköna fester och roliga dagar där.

Kanske blir en bålskål ikväll. Mycket möjligt. Men först ska jag åka in till Valbo, köpa en jacka som Soffe tittat ut och en hårfärg så jag kan titta mig i spegeln igen. Fick pengar från försäkringskassan idag så nu är jag ju rik igen haha.

Go on and close the curtains,
'cause all we need is candlelight.
You and me and a bottle of wine,
gonna hold you tonight, oh yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback