Back in place.

- Vet ni att ni ska hänga alla galjarna åt samma håll i garderoben för om de börjar brinna så är de bara att ta ett björntag om allt och springa då...
Tack Soffe, du är underbar.

Helgen har varit bra, en riktig ät och drick helg. Och köp dricka. Vi har läskat mest hela tiden, förutom timmarna som spenderades irrande, stirrande och förvirrande i Tallin. En riktigt grå stad, kan tänka mig att Emma tog med sig all färgen när hon for hem!
Annars så blev vi bjuden på champagne av nån med ett viktigt kuvert, bjöd oss själva på ett antal drinkar och käkade flådig lunch på Hesburger. Försökte svettas bort lite alkohol i ångbastu igår kväll men fick istället magmuskelträning.
- Nej jag kan inte sitta här jag bränner fötterna av mig.
All kred åt mannen som klev naken in i den gemensamma ångbastun och insåg sitt misstag.

Skönt att komma bort en helg, stängde av mobilen i fredags lunch och upptäckte vilken frihetskänsla det faktiskt är att inte kunna nås, att kunna bestämma själv vem som ska veta vad man gör...

Den här veckan är det mycket som ska fixas donas med, allt som kräver att jag har ben ungefär. På torsdag går dom lös på mig på Dagkirurgen igen, för sista gången hoppas jag. Vet inte hur många fler ingrepp jag orkar varken fysiskt eller mentalt. Det kostar så mycket att ställa in sig på att det går bra och sen få en redig käftsmäll när det visar sig att det går sönder igen. Men som sagt, upp med huvudet.

Hade förresten rätt om Charlotte Perelli så jag lär väl tippa igen, jag tror hon vinner igen där borta i Belgrad...

När varje dag känns likadan
och när det skymmer över stan
och när du drömmer
Kom ihåg mig då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback