20

En helt vanlig tråkig måndag idag. Förutom att folk med jobb tydligen är lediga. Jag är ju inte besvärad av nåt jobb just nu så för mig spelar det liksom ingen roll om det röd, svart eller grisrosa dagar. Det enda jag vet är att det är 20 dagar kvar nu.

Har hälsat på Hanna och Oliver idag, fikat chokladkaka modell hej-jag-går-upp-fem-kilo-av-en-bit. Oliver var doktor för dagen och delade ut sprutor hit och dit, mitt knä klarade sig dock undan doktorn... Det är alltid lika kul att vara hos Hanna för inget hem är nog så välkomnande som där, det är varmt och mysigt och så där charmigt rörigt.

Har fått stryk i tv-spel idag igen av Jönsson. Tror jag aldrig mer ska spela det där spelet. Är ju iaf bra att jag och Soffe inte hinner spela nåt där i skarven mellan våra resor...

Snart börjar dom ramla hemåt dom förlorade barnen, den estniska hjälten och hon med luddpjäxorna. Ska bli kul och träffa dom igen, det finns ju få som kan ställa till med galej som dom!

Fick höra idag om lögner som skrivs, det borde kanske svida men frankly my dear I dont give a damn. Ha det på den nivån om det behagar, jag lider inte av det. Hade förhoppningar om andra saker men det är inte mitt val vi går efter.

Ska nog ta gitarren och plinka lite nu. Nystämd och allt. Anna visa upp sina talanger tidigare, förtjusande är ordet.


But always love
Hate will get you every time
Always love
Even when you want to fight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback