Midsommar på Voltrona


Jag och Linnea jobbade i 2 timmar för att få ihop den här skönheten

Linnea

Lukas

Svenska flaggan och Gyllene Tider och 35 grader varmt. Som svensk midsommar...


Domenico

Snillen spekulerar över den välta midsommarstången

Johanna klippte oss igen efter att ha konstaterat att vi inte såg kloka ut. Känns som om det inte blir fler besök hos han på Pennymarket...

Malin, Molly, Mulin, Moila. Kärt barn har många namn. Eller iaf ett som ingen italienare kan uttala!



Jag bakade kokosknäck häromdan, kakan som även går under namnet pulkakaka (blir lätt så när man en gång av misstag bakar på fyllan och ställer den lodrätt i ugnen...). Dock fanns ingen kakao, inge vaniljsocker, ingen sirap och väldigt mystisk kokos. Resultatet blev dock slående och vi har ficka-paaarty ofta. Hoho.

Nu ska jag pallra mig till jobbet. Psyk-lunch med 70 pers idag. Yes. Taggat. Eller så inte. Men ikväll ska vi ut och slira lite så det blir bra. Hejdåa Linnea lite och kanske hänga på Sabris bar en stund. Boh. Non lo so. Vediamo.

Sköt om er där hemma, glöm inte bort att det viktigaste jämt är att man trivs med den man är. Annars kan det vara.

As long as I'm living, I'll be waiting
As long as I'm breathing, I'll be there
Whenever you call me, I'll be waiting
Whenever you need me, I'll be there


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback