Bilder

On demand från min bästa grisvän Proppen så ska jag knöla ut lite bilder här. Om datorn är på min sida idag vill säga.

 Domenico
 Torget i Siena
 Linnea
 Ohlalala...

 Wöwöwöw...






När vi var i Florens i veckan så visade Linnea mig nåt som liksom fastnade i min lilla hönshjärna (som Lena skulle sagt...). Bredvid Ponte Vecchio satt en stor klump av hänglås, mystiskt tänkte jag men det var nåt verkligen vackert i slutändan visade det sig. Dom som är två, som sover bredvid varandra, som ler när den andra är i ögonvrån, som saknar varann efter några timmar, dom tar ett hänglås och låser fast det för att sen kasta nyckeln i floden och så länge låset sitter kvar finns kärleken kvar. Vackert.

Parlami d'amore...




Kommentarer
Postat av: Polis dottern

Bra där Hallberg!!! :-)

2008-06-09 @ 15:40:36
Postat av: Evelina

Igår, då tänkte jag på dig och ditt Italien.

Och kom fram till att jag saknar dig massor!

Jag vill rymma bort från slentrian en dag och hälsa på sig istället! :) Du kan väl lära mig italienska? hihi



Massa Kram

2008-06-12 @ 15:16:30
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback