When the sun goes down..

When the sun goes down I am with you
When the sun comes up I am there

Oro. Det är det som äter upp en inifrån om man låter det få ett tillräckligt bra grepp. Men vi kommer ta oss igenom det här, vad det än är. Ingen knöl i hela världen kan splittra oss. Så det så.


Häromkvällen åkte vi på pubrunda i omnejden, intressant och givande är kanske inte rätt ord men kul hade vi.

Just nu skulle jag vilja att min grisbit Soffe, mitt Kex och min överste kom hit en stund och bara hängde. Som en tisdag på fyran, en fredag på Norra eller en sen natt på Smedsgatan...

Dagarna fortsätter att bestå av sol, bad, jobb och mat. So far so good.


Ska  kanske gå och väcka Malin och höra om vi ska bada lite, eller om jag ska åka och hälsa på amore på baren. Eller om jag ska stanna här med Dani framför fläkten. Eller om jag borde gå ner i restaurangen och ta något att äta. Fan, stor schizovarning på min beslutsångesthjärna...


Ciao ragazzi..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar efter dig!! /Gris

2008-07-04 @ 12:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback