Som man inte gör

Man gör inte så att man sviker så katastrofalt och på ett sånt fult sätt. Små ynkliga människor kanske, inte fullt normala. Fan. Svin. Jag blir så arg för jag förstår hur ont det gör i hon som har en sån stor del av mitt hjärta, hon som klev in i mitt liv och tog en vänplats pang tjong en dag som känns så väldigt länge sen nu. FK AB kan man verkligen säga, inte ett dugg kul. Mer som ett spöregn när man redan fryser, eller magsjuka ovanpå värsta förkylningen, eller bränd mat när man är dödshungrig. Jag blir så arg när folk beter sig som grisar mot mina nära. Usch.

Italien visar sig från sina bästa sidor just nu, lagom varmt (33 grader) och lite vind och livet rullar.. Jag trivs.


Nu ska vi åka till Poggi och handla lite, sköt om er därhemma. Blev visst ett litet argt inlägg här på min annars så soligt glada blogg men men. Det finns ju liksom underlag till att vara lite arg nu.


Arrivederci

Kommentarer
Postat av: peggy

jag saknar dig linnéa.

det är liksom inte riktig fest förän du är där med

grogg i syltburkar och kommer uppspringades till fyran klädd i bara leggings. :)

2008-07-13 @ 18:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback