Acqua Parco!

Igår blev jag och Linnea sju år igen och åkte till Acqua Parco i Cecina. Vi var väl dom ända över 20 som inte hade små barn med sig men vi gjorde vårt bästa för att smälta in ändå. Plaskade runt och åkte rutschkanor och härjade ett tag, sen styrde vi gröna faran mot havet och grillade oss själva i Vada en stund. Riktigt skön dag, även om solbrännan blev en aning för skön och idag kommer det gå åt mycket lotion för att hålla smärtan borta...


Linnea tvekar

Jag kommer flygande ur röret

Havet i Vada

På lördag dyker det upp ett gäng bekantingar hemifrån, har jag tur så har dom fått med sig alla saker som jag själv glömde när jag åkte hit. Att vi sen fick besked igår om pappas knöl och att det inte var cancer gör ju saken bara ännu bättre! Ska rå om familjen i ett par dagar och bara lata oss, skönt.

Dags att gå och jobba nu. 30 amerikaner på lunch. Sweet. Not.

Jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback